onsdag 20 juli 2011

Speltips ons 20/7

Jag vet att det har skrällt i varje kvartsfinal i Copa America och att Venezuela är obesegrade. Jag har full koll på att Paraguay inte vunnit en enda match under ordinarie tid. Trots detta SKRIKER jag ut att detta är ett av årets bästa odds. Det är fotbollsfeber i Paraguay, som fortfarande är grymt underskattade, och här har man chansen att ta sig till final i den näst finaste (efter VM) turneringen ett land från Sydamerika kan vara med i. Inte tusan bränner man det läget när man dessutom har revansch att kräva på Venezuela efter att man tappat 3-1 till 3-3 på övertid i gruppspelsmötet. Eftersom jag bara spelar en match drar jag till med ett handikapspel. Paraguay-Venezuela (0-1) 1, odds: 2,90
Med detta menas att Venezuela startar med ett måls försprång dvs Paraguay måste vinna med två mål eller fler. Räknar med att man leder en kvart från slutet och då Venezuela, i ett desperat försök att kvittera, slänger fram folk i anfallet så kontrar man in ett till.
Det får bli en "femma" på detta lir med möjlig vinst på 1.450:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar